Vytvoření spisu

Klikněte na + (Vytvořit spis) v levém horním rohu obrazovky:

Po vyplnění informací o spisu zadáte ve druhém kroku odpovědného uživatele a další právníky, kteří na daném spisu budou pracovat:

Více v článku Jak přidat klienta/spis
 

Přidání dokumentu

Jste-li na ve spisu, přetažením souborů či celých složek i s podsložkami z počítače nebo kliknutím na ikonu mráčku (Nahrát soubor) přidáte své dokumenty:

Více v článku Jak přidat dokument do spisu
 

Editace dokumentu

Dvojitým kliknutím na dokument se zobrazí jeho detail. Tlačítkem OTEVŘÍT jej můžete začít editovat ve vašem oblíbeném programu, např. Microsoft Word (po jednorázovém stažení a instalaci naší servisní aplikace):

Více v článku Použití servisní aplikace
 

Zadání výkazu

Uděláte změny v dokumentu, dokončíte úkol, nahrajete dokument do spisu, vytvoříte dokument z šablony. V té chvíli se vám na horní liště objeví ikonka s vykřičníkem. Po kliknutí na ikonku se otevře předvyplněný formulář pro zadání výkazu - stačí jen upravit čas, popis a kliknout na ULOŽIT:

Více v článku Možnosti evidence práce v SingleCase
 

Vystavení faktury

Vstupte do Menu (vaše jméno v pravém horním rohu obrazovky) a v nabídce Přehledy zvolte položku K fakturaci:

Po vystavení lze stáhnout celou fakturu ve formátu PDF či Excel:

Podrobněji v článku Fakturace klientům z rychlého přehledu

Did this answer your question?