V SingleCase podporuje několik způsobů, jak přidávat e-mailovou poštu do "Pošty projektu/spisu"

a. Emailová pošta pod projektem/spisem

E-mailovou poštu poté naleznete přímo pod Projektem/Spisem v to části "Pošta projektu/spisu"

Po otevření jste přímo v "Poště projektu/spisu", kde můžete s jednotlivými zprávami dále pracovat.

b. Emailové pošta v přehledu

Přehled všech emailových zpráv naleznete také v "Moje jméno"->"Přehledy"->"Pošta"

kde můžete s nimi dále pracovat.

Jak přidat emailovou zprávu do Projektu/Spisu

1. Přetažením přímo do SC

Označte myší emailovou zprávu (a nebo zprávy) ve vašem Outlooku. Tuto zprávu nebo zprávy přetáhněte přímo do SingleCase a to do konkrétního "Projektu/Spisu"->"Pošta projektu/Spisu". Tímto se vám zpráva a nebo zprávy nahrají do SingleCase. Zároveň veškeré přílohy budou vykopírovány do složky dokumentů k příslušnému Projektu/Spisu. Přílohy naleznete ve složce "Dokumenty z pošty".

2. Přetažením do složky přímo ve vašem poštovním klientovi

Označte myší emailovou zprávu (a nebo zprávy) ve vašem Outlooku nebo Gmailu. Tuto zprávu a nebo zprávy přetáhněte přímo v Outlooku a nebo Gmailu do vytvořené složky příslušného Projekty/Spisu a to "SingleCase"->"Klient"->"Projekt/Spis". Poté se automaticky provede synchronizace s aplikací SingleCase. Zprávu nebo zprávy naleznete v SingleCase v příslušném "Projektu/Spisu"->"Pošta projektu/spisu". Zároveň veškeré přílohy budou vykopírovány do složky dokumentů k příslušnému Projektu/Spisu. Přílohy naleznete ve složce Dokumenty z pošty

3. Přeposláním

Zprávu můžete přímo ze svého mailového klienta zaslat do Projektu/Spisu. Emailovou adresu naleznete u každého Projektu/Spisu a to v části "Pošta projektu/spisu". Zároveň veškeré přílohy budou vykopírovány do složky dokumentů k příslušnému Projektu/Spisu. Přílohy naleznete ve složce Dokumenty z pošty

Poznámka: Pro správnou funkci emailové pošty je třeba nastavit SMTP/IMAP dle návodu "Jak propojit SingleCase s vaší poštovní schránkou prostřednictvím IMAP"

Did this answer your question?