SingleCase umí evidovat práci více způsoby, vložením pracovního výkazu, automatickým generováním při ukončené činnosti nebo pomocí mobilní aplikace.

1. Vložením pracovního výkazu (+)

Pracovní výkaz vložíte pomocí tlačítka (+), které je nahoře vedle vašeho jména. Toto tlačítko je přístupné na všech obrazovkách.

Ručně vyberete projekt/spis zadáním prvních písmen, vyplníte čas, aktivitu a popis a uložíte. Aplikace ikonkou signalizuje, jaký jazyk použít při vyplnění popisu.

2. Vložením pracovního výkazu přes "Kolik vykazuji" (rozšířená funkcionalita)

Pokud myší najedete na Hlavní obrazovce do části Kolik vykazuji na Sloupec příslušného dne, zobrazí se vám tlačítko (+). Po kliknutí na toto tlačítko se vám otevře Pracovní výkaz, kde si vyberete Projekt, Datum je již předvyplněno a doplníte zbývající údaje.

3. Vložením pracovního příkazu přes "Přehled"

Otevřete si Mé výkazy přes "Moje jméno"-> Mé výkazy

A zde můžete přidávat pracovní výkazy

4. Automatickým napovídáním výkazů.

Vzhledem k tomu, že systém "ví", na jakých projektech/spisech pracujete, umí vám chytře napovídat.

Odešlete-li e-mail klientovi, upravíte dokument, splníte úkol nebo jdete na jednání, systém vám nabídne rychlý výkaz na konkrétní projekt/spis a vyplní za Vás většinu údajů. Kliknutím na Barevný terčík otevřete již předvyplněný výkaz a stačí jen doplnit čas, aktivitu a popis a pak Uložit.

Další informace najdete Více o napovídání výkazů.

5. Časovátkem, které sami ovládáte

Jste-li v projektu/spisu, stačí kliknout na ikonku pro spuštění počítadla - aplikace začne ihned měřit čas. Po dokončení práce opět rychle zaevidujete, a máte výkazy z krku. Časovátko můžete kdykoli pozastavit nebo mezi nimi přepínat. Více o časovátku.

6. Z mobilní aplikace,

Můžete využít mobilní aplikaci. Aplikace je dostupná pro Android a iOS Tato podporuje kromě ručního vložení také časovátko. Více o mobilní aplikaci v nastavení.

Did this answer your question?