Založení Projektu/Spisu/Klienta

Pro vytvoření nového projektu/spisu klikněte na (+) v levém horním rohu obrazovky

Vyplňte INFORMACE O PROJEKTU/SPISU, PŘIDEJTE KLIENTA, ÚČTOVÁNÍ a klikněte na tlačítko DALŠÍ

Zadejte Odpovědného uživatele a Uživatelé projektu/spisu, kteří na daném projektu/spisu budou pracovat

 

Vyberte adresářovou strukturu Dokumentů

Dokumenty v projektu/spisu můžete vložit pomocí přetažením souborů či celých složek s podložkami z vašeho počítače nebo kliknutím na ikonu Mráčku

Editace dokumentu

Pokud najedete myší na dokument, zobrazí se vpravo tři ikonky. Tužka je volba pro editaci dokumentu, vyberte a můžete začít editovat MS WORD. Při prvním použití vás systém vyzve pro stažení a instalaci naší servisní aplikace.

Pro editaci také stačí dvojklikem poklepat přímo na dokument.

Uděláte-li změny v dokumentu, dokončíte-li úkol, nahrajete-li dokument do projektu/spisu, vytvoříte-li dokument z šablony, v té chvíli se vám na horní liště objeví ikonka barevného terčíku.

Po kliknutí na ikonku se otevře předvyplněný formulář pro zadání Pracovního výkazu - stačí jen upravit čas, popis a kliknout na tlačítko ULOŽIT

Fakturace

V případě, že máte nastaveno schvalování výkazů, je třeba před fakturací pracovní výkazy schválit. Výkazy ke schválení naleznete v "Moje jméno"->Přehledy->Ke schválení.

Poté můžete schválené výkazy vyfakturovat. Najdete je v "Moje jméno"->Přehledy->K fakturaci

Zde vyberete příslušné období a klienta, kterému chcete fakturovat.

Ve faktuře můžete doplnit další výkazy, upravit je, přidat náklady, upravit celkovou cenu.

Po vystavení lze stáhnout celou fakturu ve formátu PDF či Excel, kterou odešlete.

Podrobnější popisy naleznete v sekci Jak pracovat v SingleCase?


Did this answer your question?