Cílem je umožnit, aby se vám dokumenty otevřely v aplikaci, kterou k tomu účelu máte ve svém počítači nainstalovánu.

Postup

1. Začněte tím, že vyhledáte v libovolném vašem spisu jakýkoli dokument. Přesuňte na něj ukazatel myši, aby se objevila ikona tužky:

2. Klikněte na ni a zobrazí se dialog:

Téhož dosáhnete, když v detailu dokumentu (zobrazí se po dvoj-kliku na dokument) klepnete na tlačítko OTEVŘÍT:

Pozn.: Pokud jste již dříve dialog zavřeli, znovu se již neotevře. V takovém případě vstupte do SingleCase v anonymním/privátním okně a zkuste postup opakovat - dialog se znovu objeví. Kdykoli si také můžete stáhnout aktuální aplikaci z odkazů níže dle toho, zda je vaším operačním systémem Microsoft Windows nebo Apple MacOS:

https://NÁZEV VAŠÍ KANCELÁŘE.app.singlecase.cz/liveEdit/electronDownload/windows

https://NÁZEV VAŠÍ KANCELÁŘE.app.singlecase.cz/liveEdit/electronDownload/mac

Instalace

3. Klikněte na STÁHNOUT a instalační soubor bude stažen do vašeho zařízení. Spusťte ho.
Ve Windows stačí proklikat "Ano", "Install" a "Close".
Na Mac OS X je třeba přetáhnout soubor do aplikací a poté v aplikacích, ve Finderu klepnout na SingleCase pravým tlačíkem a zvolit "Otevřít" a odklepnout bezpečnostní upozornění.

Pozn.: Při instalaci aktualizace servisní aplikace nejprve zavřete všechny případně otevřené dokumenty; v průběhu se pak může zobrazit následující hlášení:

V tom případě ukončete běžící instanci servisní aplikace kliknutím pravým tlačítkem myši na ikonu v liště vedle hodin (viz závěr článku), chvilku vyčkejte a klepněte na "Retry".

4. Po dokončení instalace znovu zkuste v SingleCase otevřít dokument.
Pozn.: V prohlížeči Chrome uvidíte ještě předtím potvrzovací výzvu:

Aby se neobjevovala pokaždé, zaškrtněte zatrhávací políčko.

5. Nyní se vám již dokument za pár vteřin otevře a v pravém dolním rohu obrazovky se objeví ikona běžící servisní aplikace:

6. Provedete-li v dokumentu změny a uložíte, servisní aplikace je odešle do SingleCase, o úspěchu čehož jste informováni notifikací vpravo dole:

Pozn. 1: K zobrazování těchto notifikací využíváme nástroj SnoreToast - neznepokojujte se tedy, pokud po instalaci servisní aplikace naleznete SnoreToast.exe v nabídce Start v sekci Nedávno přidané.

Pozn. 2: Pokud používáte Avast Ransomware Shield, může se stát, že dojde k zamezení přístupů do pracovní složky servisní aplikace::
C:\Users\VAŠE JMÉNO\AppData\Roaming\SingleCase desktop client\downloads\file_edit
Pro řádnou funkci je třeba zrušit ochranu této složky. Návod naleznete zde.

Pokračujte článkem:
Použití servisní aplikace

Did this answer your question?