Synchronizace e-mailů z Outlooku

Prostřednictvím propojení s účtem Microsoft

Roman Malkovský avatar
Autor: Roman Malkovský
Aktualizováno před více než týdnem

Pokud se přihlašujete účtem Microsoft 365 nebo máte schránky propojeny prostřednictvím IMAP, můžete využít synchronizace e-mailů z Outlooku nebo jiných e-mailových klientů. Klidně i z cesty na mobilu.

Hlavní výhody propojení

  1. Propojení automaticky vytváří složky vašich klientů a spisů, do kterých pak můžete řadit příchozí i odchozí maily

  2. Propojení nevyžaduje instalaci doplňků do Outlooku

  3. E-maily můžete připojit i z webového Outlook.com nebo mobilního telefonu

  4. Přílohy jsou automaticky ukládány do spisu

  5. Nemusíte si pamatovat adresu spisu, přeposílat e-maily nebo přidávat do hlavičky e-mailu kódy, aby došlo k zatřízení

  6. Můžete využít pravidel e-mailové pošty v Outlooku pro automatické zařazování zpráv do SingleCase

Jak to funguje

  1. SingleCase automaticky vytváří a udržuje strukturu vašich aktivních spisů v Outlooku:
    a) v Doručené poště vytvoří složku SingleCase
    b) pod ní vytvoří složky klientů
    c) pod nimi vytvoří složky aktivních spisů (a podspisů, používáte-li je), na kterých jste přiřazeni
    d) pokud je spis deaktivován nebo jste z něj odebráni, je jeho složka přesunuta do speciální složky s názvem Archiv

  2. Složky klientů a spisů můžete využít ke třízení pošty, jak jste často zvyklí (většina z vás si vytváří obdobné složky ručně a třídí do nich e-maily). E-maily můžete přesouvat pomocí drag&drop nebo voleb Outlooku (Přesunout do / Kopírovat do).

    Složky se chovají stejně jako kterékoli jiné ve vašem Outlooku - jen máte jejich údržbu bez práce.

  3. V několika minutách po zařazení do SingleCase se e-mail celý zkopíruje do SingleCase a rozbalí do pošty odpovídajícího spisu. Všechny přílohy se vloží do složky Dokumenty z pošty / Přijaté a slinkují s příchozím e-mailem.

Často kladené otázky

  1. Uvidím ve svém Outlooku i vložené e-maily ostatních kolegů?
    Ne. Jediné místo pravdy, které sbírá všechny vložené e-maily k danému spisu, je v SingleCase. V Outlooku vždy ve složce uvidíte jen vámi přiložené e-maily.

  2. Mohu do složek e-maily přesouvat nebo jen kopírovat?
    Můžete obojí dle zvyku - v prvním případě zmizí z Doručené pošty, v druhém případě budou v Doručené poště i cílové složce

  3. Pokud e-mail přesunu, najdu ho nadále v Outlooku?
    Ano, najdete ho standardně pomocí vyhledávání.

  4. Nemůže se mi složka omylem smazat, pokud je spravuje SingleCase?
    Ne. Složky, které jednou založíme, nikdy nemažeme. Pokud se spis zneaktivní, jen vám je přesuneme do Archivu.

  5. Pokud e-mail smažu ze složky spisu v Outlooku, zůstane mi v SingleCase?
    Ano, smazání v Outlooku nezpůsobí smazání z pošty spisu. V SingleCase je navíc k dispozici také originál zprávy ve formátu EML.

  6. Pokud nám s kolegou přijde stejný e-mail a zatřídíme ho dvakrát, nedojde k duplikaci?
    Ne, při nahrání vždy kontrolujeme, jestli konkrétní e-mail již ve spisu není.

  7. Pokud používám Apple Mail, Thunderbird nebo webový Outlook, bude to fungovat?
    Ano! Synchronizace e-mailů funguje nehledě na poštovním klientovi.


Řešení častých problémů

  1. Vložil(a) jsem e-mail do složky, ale v SingleCase spisu ho nevidím
    a) Zkontrolujte si, že jste soubor omylem nevložil(a) do složky klienta - pro správné zatřízení je nutné e-mail vložit až na úroveň spisu / podspisu
    b) Zkontrolujte si, že nevkládáte do složky neaktivního spisu (v Outlooku se nachází pod složkou Archiv)
    c) Počkejte několik minut a následně kontaktujte technickou podporu.

Jak propojení nastavit

  1. Pokud používáte přihlašování účtem Microsoft, nemusíte již dělat nic více. Pokud složky přece jen v Outlooku nevidíte, prosím kontaktujte nás pro zapnutí služby pro vaši kancelář.

  2. Pokud používáte jiný e-mailový server, postupujte podle návodu na propojení SingleCase s e-mailovou schránkou

Dostali jste odpověď na svou otázku?