Všechny sbírky
Tipy pro úsporu času a zjednodušení práce
Jak si v Outlooku vytvořit složku, kam vám budou chodit notifikace
Jak si v Outlooku vytvořit složku, kam vám budou chodit notifikace

Nastavte si samostatnou složku, která sdružuje všechny notifikační e-maily

Lucie Tvaruzkova avatar
Autor: Lucie Tvaruzkova
Aktualizováno před více než týdnem

V Outlooku si můžete nastavit samostatnou složku, kde se budou sdružovat všechny notifikační emaily.

Pokud to chcete udělat, je třeba nastavit pravidlo:

  1. V hlavním menu Outlooku zvolte "Soubor", pak "Pravidla a upozornění".

2. V okně které se objeví klikněte na "Nové pravidlo" a následně postupně klikněte na modré podtržené odkazy v dolní části okna (viz níže).

Po kliku na první odkaz vepište do řádku "Od" adresu info@singlecase.cz a potvrďte klikem na "OK". Na druhém odkazu klikněte na "Nová..." a napište název nové složky, např. "SC zprávy". Potvrďte dvakrát po sobě skrze "OK".

3. V následujících oknech klikněte vždy na "Další >" a na posledním na "Dokončit". Tím je pravidlo vytvořeno. Klepněte na "OK" a přes šipku se vraťte k poště.

4. Chcete-li nově vzniklou složku vidět, poklepejte na "Doručená pošta".

Dostali jste odpověď na svou otázku?