Lhůty se zobrazují na základě typu vaší instalace, která je pro vás nastavena.
Obecně tato událost lze zadat v každém Projektu/Spisu. Lhůty jsou přiřazeny všem, kteří jsou přiřazeni na Projektu/Spisu, konkrétnímu člověku (mohu si zadat vlastní Lhůtu) a nebo ji můžete přiřadit více lidem.
Vytvořit tyto události můžete v SingleCase na více místech.
Na hlavní obrazovce a poté přímo zadáváte událost.
Přes menu "Moje jméno"->Přehledy .
a poté pomocí tlačítka "VYTVOŘIT LHŮTU" zadáte událost
Přímo v Projektu/Spisu přes tlačítko Vytvořit -> Lhůta, kde pak zadáváte událost.
Pozn:
Pokud vytváříte událost přes hlavní obrazovku a nebo přehled, doplňujete Klienta a Projekt/Spis. V případě že přidáváte událost přes Projekt/Spis, pole Klienta a Projektu/Spisu je již předvyplněno.
Vytvořit lhůtu
Lhůta obecně je nastavena jako informace pro všechny osoby, které pracují na Projektu/Spisu. Pokud potřebujete, můžete vybrat konkrétní osoby.
Lhůty můžete počítat i s ohledem na pracovní dny. U Lhůty můžete vybrat "Více možností", lhůty se mohou "Opakovat", můžete zadat "Detailní popis", "Připojit dokument" nebo "Přidat více upozornění".
Vše potvrdíte volbou "VYTVOŘIT LHŮTU".